يکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۶ تهران ۰۶:۰۷ - ۲۲ اکتبر ۲۰۱۷
 
پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۱
ساعت ۲۱:۲۴
آقای منافی ! با چند لقمه نان، وطنت را فروختی ؟!!

آقای منافی ! با چند لقمه نان، وطنت را فروختی ؟!!
فرشید منافی نسبت به انتشار یک عکس واکنش نشان داد:"برادر بسیجی یا سپاهی یا هر چی! لطفا از طرف خودتان به آقایتان قول بدهید. ما که با یک لقمه نان عمرا کارمان راه بیافتد!"

به گزارش رادیودیروز فرشید منافی در صفحه فیسبوک خود در واکنشی انفعالی نسبت به انتشار عکسی از مراسم دیدار مقام معظم رهبری این گونه می نویسد :
"عکس از دیدار عمومی امروز رهبر ایران با مردم قم؛
برادر بسیجی یا سپاهی یا هر چی! لطفا از طرف خودتان به آقایتان قول بدهید. ما که با یک لقمه نان عمرا کارمان راه بیافتد!"

مطلب بالا واکنش فرشید منافی وطن فروش و مجری رادیوی سرویس جاسوسی آمریکا موسوم به رادیوفردا به عکس یکی از جوانان حاضر دردیدار هزاران نفر از مردم قم با رهبر انقلاب است. 


و اما چند نکته !
۱) در عکس قید شده است "آقا جان! یک لقمه نان را ۷۰ میلیون نفری با عزت میخوریم تن به ذلت استکبار نمی دهیم" شما به عنوان نوکر رسانه استکبار و نان خور CIA چرا خود را قاطی ۷۰ میلیون ایرانی کرده اید!
۲) آقای وطن فروش شما اگر خودتان را جزو ۷۰ میلیون ایرانی می دانید !! که از اعمالتان خلافش ثابت شده است بفرمایید با چند لقمه نان وطن فروشی کردید که با یک لقمه نان در ایران ، کارتان راه نمی افتاد!
۳) آقای به ظاهر مجری رسانه منظور آن جوان این است که حاضر نیست برای دنیا تن به ذلت دهد، شما بفرمایید قیمتتان چند بود که حاضر شدی نوکری امریکا را بکنی ؟!!
۴) آقای فرشید منافی،اکنون که با لقمه های امریکایی کارتان راه افتاده است دیگر خود را ایرانی نپندارید، چون ایرانی عزتمند است نه وطن فروش!

محبوب ترين ها
 
توصيه مطلب: ۶
فایل مرتبط

دیدگاه شما
نام شما

نظر شما *

 

همه نظرات (۱۲)
گمنام
۱۳۹۱/۱۰/۲۱ ۲۱:۵۹
شهید رجائی:یک لقمه نان را ۷۰ میلیون نفری با عزت میخوریم تن به ذلت استکبار نمی دهیم
ارمنی
۱۳۹۱/۱۰/۲۳ ۰۰:۴۷
در جواب برادر یا خواهر گمنام، از قرار معلوم دروغ گفتن بخشی ازشرایط بسیجی شدنه. حتی به خرج شخصیتهایی مثل شهید رجایی. برادر رجایی در سال ۱۳۶۰ شهید شدند ، جمیعت ایران در ان سالها حدوده ۳۵،۰۰۰،۰۰۰ نفر بود. پس ۷۰ میلیون نفر را از کجات بیرون کشیدی !!!!!!!!!!!!
نامرد دروغگو.
آشنا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱/۱۰/۲۳ ۲۱:۴۱
خوب حالا تو چرا ميسوزي آقا اصلا 70 ميليون منهاي ايشون.
خوب برو ديگه ناراحت نباش.
sahar
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱/۱۰/۲۱ ۲۳:۴۶
آقا یا خانم رادیو دیروز که همه چیتون کپی هستشو اونقدر ایده ندارین که حتی یه رنگ جدید برای صفحتون انخاب کنید،اینا که از پراگ برنامه پخش می کنن-پس چرا لقه ای آمریکای؟یعنی یه لقمه نون چکی پیدا نمیشه؟
کمترخزعبلات به هم ببافین
-----------------------------------------------------------------------------------------------
رادیودیروز: این که چرا لقمه امریکایی را از فرشید بپرسین! بهتون میگه
سید
۱۳۹۱/۱۰/۲۲ ۱۸:۱۷
مفهومو بگیر sahar
در ضمن واقعا نمی فهمی چرا رنگ صفحه رادیو دیروز نارنجیه و شبیه رادیو فردا؟
و اینکه رادیو دیروز آدمه که آقا یا خانوم باشه؟!!!
احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱/۱۰/۲۷ ۱۰:۱۹
فقط جهت استحضار سحر خانم!
رادیو فردا محل پخش برنامه هاش فقط توی پراگه. همین .وگرنه رادیو فردا بودجه ش مستقیم از کنگره امریکا تصویب می شه. یکی از رادیو های «موسسه رادیو اروپای آزاده» رادیو اروپای آزاد هم یکی از رسانه های «شورای پخش رسانه های خارجی آمریکا»(BBG) هست. بگم یا کافیه.
در ضمن حقوقشون هم به دلار آمریکاییه نه به چکی . از این بیشتر بگم؟
احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱/۱۰/۲۷ ۱۰:۲۵
من فرشید رو خوب می شناسم. آدم پول دوستیه. وگر نه زر زده که برای مردم ایران داره برنامه پخش می کنه. یه بار یکی از دوستاش می گفت که یک بار به فرشید گفتن که توی موسسه آمریکایی (یعنی رادیو فردا) حرفی از ایراندوستی نزن! ما هیچ وقت دوست ایران نیستیم.
فکرشو بکن!؟؟
فرشید یه دونه مادر از این دنیا داشت که اون رو هم ول کرد و بی خبر از ایران خارج شد. حتی به مادرش هم نگفت که داره یواشکی از ایران خارج می شه. توقع دارید که دم از دفاع از مام وطن بزنه.
به خدا زر می زنه.
۱۳۹۵/۰۹/۱۷ ۲۳:۱۸
تو ا زکجا میدونی
هوشنگ - پراگ
United Kingdom
۱۳۹۱/۱۰/۲۲ ۱۶:۱۶
جهت اطلاع شما بیشتر آنهائیکه برای رادیو فردا کار میکنند میدانند که به چه تله ای افتاده اند. کاملا میدانند که راه برگشت به ایران برای همیشه برایشان مسدود شده است . بنا براین زده اند به سیم آخر و کل هدفشان این است که با اجرای دستورات مدیران آمریکائی خود و سازمان سیا برنامه های تبلیغاتی بر اساس یک کلاغ چهل کلاغ درست کنند و در نهایت کارت سبز را بگیرند که پناهگاهی داشته باشند و سر آخر بروند آمریکا. باور کنید ایران و منافع ملت ایران و وطن دوستی و غیرت و این حرفها اصلا برایشان مطرح نیست. خود شیرینی و حقوق بیشتر گرفتن مهم است . همین فرشید منافی ماهانه بابت حقوق و حق مسکن ماهانه هفت هزار و یکصددلار میگیرد.
۱۳۹۱/۱۰/۲۳ ۱۱:۱۵
فرشید منافی منافق وطن فروش تو بخاطر تکه ای از خوراک سگان آمریکایی نوکر آنان شدی و بجای سگ های آنان عو عو میکنی تو را چش به ملت غیور ایران تو ایرانی نیستی .
علی
United States
۱۳۹۱/۱۰/۲۳ ۱۵:۴۹
احسنت به جوابهای دندان شکنتان
fuck khamenei
Germany