چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ تهران ۱۸:۳۵ - ۱۳ دسامبر ۲۰۱۷
 
جمعه ۷ مهر ۱۳۹۱
ساعت ۲۰:۲۳
فهیمه خضر حیدری در آستانه دومین شکست عشقی!

فهیمه خضر حیدری
فهیمه خضر حیدری
خبرهای رسیده حاکی از این است که فهیمه خضر حیدری به دلیل اختلافات عدیده ای که با شوهرش مهدی طاهباز دارد دچار افسردگی شدید شده است و این اختلافات باعث سردی روابط آنها شده است. وی که پیش از این هم یک بار ازدواج نا موفق داشت و تجربه طلاق را هم دارد، در آستانه دومین شکست عشقی خود است و با توجه به غرور کاذبی که دارد محتمل است تا بدون مشورت با سایر اعضای خانواده اش از مهدی طاهباز هم طلاق بگیرد. اما ماجرا از آنجا آب می خورد که برخی از همکاران فهیمه ، مهدی را در ارتباط با دختر دیگری دیده اند و تو خود حدیث مفصل بخوان...
محبوب ترين ها
 
توصيه مطلب: ۵
دیدگاه شما
نام شما

نظر شما *

 

همه نظرات (۱۳)
۱۳۹۱/۰۷/۰۷ ۲۰:۲۴
مطلب خوبی بود
میلاد
۱۳۹۱/۰۷/۰۷ ۲۳:۴۳
آخی این مهدی طاهباز از بس تو رادیوپس فردا از دوست دختر حرف میزد الان که واقعا یکی داره همون به زندگی واقعیش داره گند میزنه تا بفهمه یه سری شءونات باید رعایت بشه و نباید اونارو به مسخره گرفت
میلاد
۱۳۹۱/۰۷/۰۷ ۲۳:۴۳
آخی این مهدی طاهباز از بس تو رادیوپس فردا از دوست دختر حرف میزد الان که واقعا یکی داره همون به زندگی واقعیش داره گند میزنه تا بفهمه یه سری شءونات باید رعایت بشه و نباید اونارو به مسخره گرفت
رویا
Czech Republic
۱۳۹۱/۰۷/۱۸ ۱۹:۴۹
خانم حیدری خودشان هم وقتی تو ایران بودن خیلی مشکل داشتن.
حیدری
Czech Republic
۱۳۹۱/۰۹/۱۹ ۱۵:۰۸
آآآآآآآ هههههههههووووووو مگه این گالشم اینجاس؟
سایه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱/۰۹/۲۳ ۱۲:۳۷
منظور از گالش چیه حیدری! نکنه تو همون خانم حیدری مورد اشاره هستی؟
حمیدرضا
Czech Republic
۱۳۹۱/۰۹/۲۶ ۲۳:۴۷
اوف ! تو رو خدا این همه در مورد این آدم بی ارزش ننویسید چون احساس ارزش می کنه . همین جوری قهرمانای پوشالی می سازید. تو ایران هیچ کس این خانم رو تحویل نمی گرفت. کسی هم هست در کل مطبوعات ایرانی و چه داخلی و چه خارجی این خانم و خصلت هایش را نشناسد؟
حمیدرضا
Czech Republic
۱۳۹۱/۰۹/۲۶ ۲۳:۴۷
اوف ! تو رو خدا این همه در مورد این آدم بی ارزش ننویسید چون احساس ارزش می کنه . همین جوری قهرمانای پوشالی می سازید. تو ایران هیچ کس این خانم رو تحویل نمی گرفت. کسی هم هست در کل مطبوعات ایرانی و چه داخلی و چه خارجی این خانم و خصلت هایش را نشناسد؟
babai
Czech Republic
۱۳۹۱/۱۰/۲۵ ۰۰:۵۶
mehdi tahbaz khodash mazhar khod bakhtedis. chert o pertash to radio pasfarda neshon mide ke be hich asle akhlaghi paband nis.
خورشید خانم
Czech Republic
۱۳۹۱/۱۰/۲۵ ۰۱:۰۳
من کاری به طلاق و ازدواج و این حرفها ندارم فقط دلم می خواهد بپرسم تکلیف نادر و سیمین چه شد؟
فریبا
Czech Republic
۱۳۹۲/۰۱/۲۵ ۰۴:۰۵
این خانم یه بچه هم از شوهر اولش داره که به امان خدا ولش کرده و رفته و البته کمتر کسی از وجودش این بچه خبر داره .
صدرا
۱۳۹۲/۰۳/۱۶ ۱۵:۵۹
دروغ؟.....
انقلابی که دروغ نمیگه...بهتر نیست به جای شایعت به مطالب دیگری بپردازید؟