شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۶ تهران ۱۸:۰۷ - ۲۷ مه ۲۰۱۷
 
سه شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۱
ساعت ۲۱:۵۱
هیجان زدگی رادیوفردا از یک گزارش تبلیغاتی ضد ایرانی

هیجان زدگی رادیوفردا از یک گزارش تبلیغاتی ضد ایرانی
رادیودیروز : به دنبال انتشار گزارش یک مرکز مطالعاتی در امریکا پیرامون تبعات حمله اسراییل به ایران که بیشتر جنبه ی تبلیغاتی و جنگ روانی داشت ، رادیوفردا بسیار هیجان زده شد و در گزارش خود چنان از قدرت اسراییل گفت که هر شنونده ای متوجه ذوق و هیجان این رسانه ی امریکاییی از حمله به ایران می شد !
به گزارش رادیودیروز ، رادیوفردا که همیشه مدعی دفاع از حقوق ایرانیان است و خود را در نقش دایه ی عزیز تر از مادر ملت ایران قرار می دهد ماهیت اصلی خود را نشان داد که نه تنها حامی ملت ایران نیست بلکه از اتفاقی همچون جنگ به این شیوه ی بسیار سخیف و ضد انسانی استقبال می کند و به گونه ای از حمله ی اسراییل به ایران سخن گفت که هر شنونده ای با شنیدن این گزارش به یک ذوق زدگی و هیجان زدگی آشکار در این رسانه پی می برد .
بر همین اساس به دنبال انتشار گزارش یک مرکز مطالعاتی نظامی در آمریکا پیرامون تبعات حمله ی اسراییل به ایران ، رادیوفردا ضمن آب و تاب دادن و افزودن پیاز داغ به این گزارش بار ها مدعی شد که بمب هایی که اسراییل علیه تاسیسات هسته ای ایران به کار می بندد فوق العاده وحشتناک هستند و یا در عباراتی دیگر ادعای این مرکز مطالعاتی را به هیجان بسیار زیادی باز گو می کرد و می گفت در صورت حمله ای اسراییل به ایران ، کشورمان ۲۰۰ سال به عقب بر می گردد !!
ادعایی که حتی انسان های بی سواد هم از شنیدن آن به تبلیغاتی بودن و جنگ روانی بودن آن واضحا پی می برند ! اما گویا رادیوفردا به راستی این ادعاها را باور کرده است و دلش خوش است که ایران به ۲۰۰ سال عقب تر بر می گردد تا دوباره اربابان و صاحبان رادیوفردا در کاخ سفید بتوانند از ایران حیات خلوت و مستعمره ای جدید بسازند !
جالب تر اینجا بود که رادیوفردا برای اینکه این گزارش را مهم و واقعی جلوه دهد در ابتدای آن گزارش حسابی از این مرکز تعریف و تمجید نمود و تهیه کننده ی گزارش را هم انسانی شاخص و یک دانشمند و محقق و خلاصه یک مغز متفکر معرفی کرد تا مخاطبین نسبت به این ادعای واهی کمی هم که شده احساس واقعی بودن کنند !
محبوب ترين ها
 
توصيه مطلب: ۱۱۱
مولف : دکتر علی ایوبی
دیدگاه شما
نام شما

نظر شما *

 

همه نظرات (۱۳)
عزيز
۱۳۹۱/۰۶/۲۳ ۰۸:۰۸
از خود فروش وطن فروش بي غيرت كه براي لقمه اي نان وزندگي در خدمت تمام عيار دشمن اين ملت هست انتظاري بيشتر يا بهتر ازاين ؟ تف
ghane
Kuwait
۱۳۹۱/۰۶/۲۳ ۰۹:۰۸
با سلام مجریان رادیو فردا واربابان اسراییلی وآمریکایی آنان هنوز ایرانی ها را نشناختند اگر را ست می گویند ونمی ترسند یک سوزن به طرف ایران پرت کنند ببینند اصلا در کمتر از یک روز کشوری به نام اسراییل روی کره زمین وجود خواهد داشت؟ ملت ما چنان بر آنان می تازند که اثر ی از اسراییل و آمریکا ومزدوران کثیفی مثل شما در جهان نماند گویا اصلا چنین کشوری وجود نداشته که الان هم ما کشوری به نام اسراییل را به رسمیت نمی شناسیم ومکرو ومکر الله والله خیر ماکرین ما مادران ایرانی زمانی که به فرزندان خود شیر می دهیم کینه ونفرت از اسراییل وتمامی دشمنان اسلام را به کام فرزندانمان وارد می کنیم واگر نمی دانید بدانید که من دو پسر خود را فقط برای نابودی اسراییل و پیروزی و دفاع از اسلام پرورش داده ام فعلا به دستور ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای صبر کرده ایم
مردان ما شیران روز ومجاهدان شب هستند ای منافقان وای مزدوران روزی را می بینم که مهدی ما صاحب العصر وزمان آمده اند وما وفرزندانمان در رکاب آقا تمامی شما را به درک واصل خواهیم کرد واسلام سرتاسر گیتی را خواهد گرفت وآن روز بسیار نزدیک است انشالله الیس الصبح بقریب
علی
۱۳۹۱/۰۶/۲۳ ۱۰:۱۶
به نظرم رادیوفردا با این کارها بیشتر به اسراییل و امریکا ضربه می زند چون مردم ایران فقط به این حرف های مفت بیگانگان می خندند.
آفرین رادیوفردا آفرین رادیو فردا ... همین طور ادامه بده
علی
۱۳۹۱/۰۶/۲۳ ۱۰:۲۵
آزموده را آزمودن خطاست.اسراییل مال این حرفا نیست.
عبدا...ایران زاده اسلامی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱/۰۶/۲۳ ۱۰:۵۰
بهتر بود بنویسید مثل همیشه ماهیت خود فروشی خودرا ندانسته فاش کردند . و باید بدانند که دلاوران و جوانمردان ایرا ن زمین به یاری خدا و شفاعت ائمه و در سایه ولایتمداری توطئه وشیطنت دشمنانش را بر سنگ می کوبند
میثم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱/۰۶/۲۳ ۱۱:۳۶
من به عنوان یک میانه رو به رسانه هایی همچون رادیو فردا و بی بی سی واقعا حسودیم میشه اینا حضرت ایوبو هم زدن کنار چه صبری دارن آقا موهاتونو بی خودی سفید نکنین ایران عوض بشو نیست برین واسه خودتون یه شغلی پیدا کنین که آرامش داشته باشین عمرتونو هدر نکنین
مسعودد
۱۳۹۱/۰۶/۲۴ ۰۰:۴۲
مرگ برامریکاامریکاامریکا
yasi
United States
۱۳۹۱/۰۸/۱۴ ۱۴:۴۵
آقا شما هم بيخود موهاتو سفيد نکن برو يه شغل ديگه واسه خودت پيدا کن. آمريکا عوض بشو نيست.
MSD
۱۳۹۱/۰۶/۲۳ ۱۷:۴۹
در این وضعیت سیاسی کم کم دستای به ظاهر دوست ولی در باطن دشمن همگی رو میشه این یکی از نشونه هاش
۱۳۹۲/۰۱/۱۲ ۱۶:۲۲
زهی خیال باطل مگه جوانان این مملکت وحزب الله لبنان مرده باشند که انها بتوانند چنین غلطی بکنند.اگه میتونستند جلوی موشکهای فجر5 را میگرفتند واینگونه به فلسطینیان وحزب الله باج نمیدادند.
احمد
۱۳۹۲/۰۲/۱۸ ۱۹:۴۵
به آنها بگوییدشما چرا ناراحتی هستین،شما که الحمدالله زیر نظر وپرچم بیگانه هستین زیاد خودتون ناراحت نکنین ،اشک تمساح نریزید بابا کسی باور نمی کنه مگر افرادی که مثل خودتون
کوروش