شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ تهران ۱۰:۰۰ - ۲۱ اکتبر ۲۰۱۷
 
دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۱
ساعت ۱۲:۰۵
فرشید منافی ، " جوانی به وقت رادیو فردا ! "

فرشید منافی
فرشید منافی
فرشید منافی پیر عبدالملکی،این اسم کامل اوست.متولد ۲۲ مرداد ۱۳۵۸ شهر تهران به شماره شناسنامه ۵۴۵۸ است و فرزند علی اصغر منافی. تحصیلات دانشگاهی را شروع کرد،ولی تمام نکرد.۴ سال در دانشگاه درس خواند و در پایان با مدرک دیپلم کشور را ترک کرد.
فرشید منافی پیر عبدالملکی،این اسم کامل اوست.متولد ۲۲ مرداد ۱۳۵۸ شهر تهران به شماره شناسنامه ۵۴۵۸ است و فرزند علی اصغر منافی. تحصیلات دانشگاهی را شروع کرد،ولی تمام نکرد.۴ سال در دانشگاه درس خواند و در پایان با مدرک دیپلم کشور را ترک کرد.
وی گوینده و برنامه ساز رادیویی در ایران بود.منافی در رادیو جوان فعالیت می کرد.مشهورترین برنامه های منافی در زمان حضور وی در رادیو جوان برنامه ای با نام «جوانی به وقت فردا» و برنامه «روی خط جوانی» بود. او در خرداد ۱۳۸۹ از ایران خارج شد وی پس از خروج از کشور در مطلبی که در صفحهفیس بوکش منتشر یافت با ابراز علاقه! به کشور و هموطنانش عمیقاً از اینکه مجبور شده!!!! ایران را ترک کند ابراز تاسف کرده بود.فرشید منافی رابطه استخدام رسمی با سازمان صدا و سیما نداشته و تنها به عنوان نیروی پروژه ای همکاری می کرده است.
او مدت ها در صدا و سیمای ایران کار کرد و گویندگی و تهیه کنندگی رادیو را به عهده داشت و ارتزاق او بیشتر در رادیو جوان بود .پدر او هم از رادیویی های سابقه دار بود و تقریبا بعد از این که پدرش در رادیو جوان مدتی به کمک او آمد و چند برنامه را با هم احرا کردند به نام و نانی رسید.بعد از آن سری هم به تلوزیون زد و در شبکه سه و برنامه «صبح آمد» نیز برنامه اجرا کرد. اما موفقیت چندانی نداشت و از کار بیرون آمد. او بعد از اینکه تصویرش در یکی مهمانی زیر زمینی منتشر شد از کار کنار اخراج شد و به کارهای تولید استودیویی در خارج از صدا و سیما روی آورد. او حتی برای شرکت ایرانسل تبلیغات می خواند و صدایش را خرج این امور هم کرد.اواخر زندگیش در ایران یک رادیوی اینترنتی شخصی هم راه اندازی کرد و در نهایت به صورت پنهان و با همان مدرک دیپلم به استخدام رادیو فردا در آمد.
به گفته یک منبع آگاه،نامبرده از اعضای اصلی گروه منحرفTSM بوده و حتی ازدواج خودش را با یکی از اعضای این گروه و کاملاً با آداب این فرقه انجام داده است. مراسم ازدواج فرشید منافی و همسرش که در منزل رئیس این فرقه در ایران صورت گرفته با تایید رهبر اصلی آن از طریق چت با آمریکا صورت گرفته است.
منافی به همراه همسرش «مرجان وفائی فخر» ۷ فروردین ۱۳۸۹ از کشور خارج شدند و پس از اقامت موقت در ترکیه، راهی پراگ شده و به جمع این رسانه آمریکایی پیوستند.فرشید منافی برنامه های خود در رادیو فردا را از خرداد ماه ۱۳۸۹ شروع کرد.وی در حال حاضر ۵ روز در هفته برنامه طنز «رادیو پس فردا» را در رادیو فردا اجرا می کند.
 
محبوب ترين ها
 
توصيه مطلب: ۲۰
فایل مرتبط

دیدگاه شما
نام شما

نظر شما *

 

همه نظرات (۵۰)
حسین
۱۳۹۱/۰۵/۱۹ ۱۸:۵۶
سلام.خیلی ناراحت شدم.
چرا باید بعضی ها اینکار ها رو بکنن.
مهران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱/۰۵/۳۱ ۱۸:۵۱
فرشیدروخیلی دوست داشتم زمانی که توی رادیوجوان بود.الان که دیگه رفته اونجادیگه نمیتونه خوب باشه.
چرافرشید؟؟توکه اینقدرمحبوب بودی چرارفتی اونجا؟
ایمان
۱۳۹۲/۰۲/۲۲ ۱۱:۱۸
خوبه که هر شنیده ای رو باور نکنیم ...

شاید یک روزی هم نوبت ما بشه و دیگران به خاطر نفرتشان از ما به هردلیلی .. همینطوری با شایعات جدید در مقابل چشم همه تخریبمون کنن و نتونیم حتی دفاعی از خودمون کنیم ..

یادمون نره دنیا مثل آینه است / هر چه کنی به خود کنی / شاید یک روزی هم نوبت نویسنده های همین سایتای مخالفِ مخالفین بشه و ...

پیغمبر (ص) فرمودند: دیده ها رو ندیده کنید. /// چه برسه به ندیده ها ...
۱۳۹۳/۰۸/۲۷ ۰۱:۲۱
فرشید هنوزم محبوبه برو صفحات شخصیش یا یه بار برنامه اش رو گوش کن میفهمی
احمد
United States
۱۳۹۱/۰۶/۰۸ ۱۳:۵۸
نظرم رو به خاطر اینکه در قسمت نظرات درج نکردید در سایت رادیو فردا خواهم گذاشت،چقدر ازادی بیان وجود داره ،حتی از درج نظرات مخالف هم می ترسید،متاسفم واستون،افرین به این رسالت پیامتون!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
احمد
United States
۱۳۹۱/۰۶/۰۸ ۱۳:۵۸
نظرم رو به خاطر اینکه در قسمت نظرات درج نکردید در سایت رادیو فردا خواهم گذاشت،چقدر ازادی بیان وجود داره ،حتی از درج نظرات مخالف هم می ترسید،متاسفم واستون،افرین به این رسالت پیامتون!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
احمد
United States
۱۳۹۱/۰۶/۰۸ ۱۳:۵۸
نظرم رو به خاطر اینکه در قسمت نظرات درج نکردید در سایت رادیو فردا خواهم گذاشت،چقدر ازادی بیان وجود داره ،حتی از درج نظرات مخالف هم می ترسید،متاسفم واستون،افرین به این رسالت پیامتون!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حسام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱/۰۷/۲۵ ۲۲:۲۹
فقط فرشید رو عشقه

قوررررررررربون همتون حتی رادیو دیروزی ها که توهم زدن :)
گيج
United States
۱۳۹۱/۰۷/۲۷ ۰۴:۴۸
حسسسسسسودا
برنامه راديو فردا سه برابر مجموع برنامه هاى رسانه هاى داخلى شنونده داره. قررررررررربون همه طرفداراى پس-فر-دا
رادمنش
Czech Republic
۱۳۹۱/۰۹/۱۹ ۱۵:۰۵
خودفروخته . حیفه آدم به وطنش وفا نکنه به هزار میلیارد هم نمی ارزه
شاهین
۱۳۹۲/۰۴/۱۶ ۰۴:۳۶
وطن یعنی تمام دنیا هم وطن یعنی تمام مردم دنیا
زهرا
۱۳۹۲/۰۵/۱۱ ۰۵:۱۹
واقعا راديو پس فردا مهشره .حتما دان كنيد
شهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱/۰۹/۲۹ ۱۵:۳۰
من فرشید رو توی ایران که بود می شناختم بر عکس این قیافه م ادا اطوار مسخره ش توی رادیو پس فردا، یه اخلاق مشمئز کننده و بیخودی داره که نگو.
خیلی عبوسه.
Amin
۱۳۹۱/۱۰/۰۳ ۰۱:۱۴
داشتم تو گوگل دنبال بیوگرافی فرشید منافی میگشتم که به این صفحه برخوردم...نمی خوام از فرشید دفاع کنم..چون کسانی که حتی 1 قسمت از اجراهاش رو بشنون متوجه استعداد این فرد میشن و از طرفی متن نوشتتون اونقدر یک جانبه و غرض ورزانه هست که حمایت امثال من از این شخصیت لازم نباشه!
ولی خداییش چرا تا یکی پاشو میذاره بیرون شروع میکنید به سیاه نمایی؟
بابا اگر خوبید...چرا اینقدر رادیو و رسانتون مخاطب کم داره...اگر بدید چرا سیاه نمایی آخه؟
مرد و مردونه یه مصاحبه بذارید تا مردم هم با اینگونه افراد خبیث آشنا بشن.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۷ ۰۱:۲۲
کاش میشد برات بیشتر لایک میذاشتم
فاطمه
۱۳۹۱/۱۰/۱۵ ۱۴:۱۶
فرشید منافی.............تو غربت که بودم با صداش و برنامه رادیو جوان و روی خط جوونی اشنا شدم..درست وقتی که برنامه به پایان رسید از غربت برگشتم....از اینکه حالا فرشید غربت رو به وطن ترحیج داده خیلی ناراحتم...ایکاش قدر خاکمونو میدونستی اقای منافی قدر دلهایی که با صدا و کلامت اروم میشدن تو ایران....هنوز صدای ضبط شده شما رو دارم و گوش میدم...وقتی میخوندی " قربوننننننننننن همتون..............."
وقتی با خانم هاشمی دکلمه پایان برنامه رو زمزمه میکردی وقتی شعر قیصر امین پور " باز هم همان حکایت همیشگی " رو میخوندی...........چرا رفتی....کاش فقط این نوشته من رو یک روز میخوندی...کاش برگردی
رباحی
Czech Republic
۱۳۹۱/۱۰/۲۵ ۰۰:۳۴
فرشیدخان از خدا شرم کن . فکر می کنی تا کی می تونی به وطن فروشی ات ادامه بدی . تو مملکت ما اگه مشکل هست که هست به این بهانه کسی وطن فروشی نمی کنه. همه می تونن بمونن و سعی کنن مشکلات روحل کنند نه اینکه دست به دامن اونایی بشن که دلشون می خواد خاک ایران رو به توبره بکشن ؟
یک شهروند
Czech Republic
۱۳۹۱/۱۰/۲۵ ۰۱:۲۸
آقا فرشید شما اول برو زنت رو به راه راست هدایت بفرما بعدش بیا برا مردم ایران نسخه بپیچ
۱۳۹۲/۰۳/۲۷ ۲۲:۳۷
شرم کن
۱۳۹۲/۰۳/۲۷ ۲۲:۳۷
شرم کن
محمد
Czech Republic
۱۳۹۱/۱۰/۲۵ ۰۱:۲۹
پدر ایشون هم سالهاست به شغل شریف وطن فروشی و البته استعمال مواد ممنوعه مشغول هستند . پسر خلف باید راه پدرش را ادامه بدهد
بابایی
Czech Republic
۱۳۹۱/۱۰/۲۵ ۰۱:۳۰
یکی دو بار رادیو پس فردا را گوش دادم حال بهم زن و تهوع بار بود. این همه مطلب آبکی رو از کجا میارن ؟ واقعا حیف گوشت که با این اراجیف بی ارزش مشغول کنی
زهرا
۱۳۹۲/۰۵/۱۱ ۰۵:۲۳
خيلي هم برنامه ي خوبي هست عالييييييييييي
۱۳۹۵/۰۹/۱۴ ۱۴:۴۵
خفه شو
رها
Czech Republic
۱۳۹۱/۱۰/۲۵ ۰۱:۳۱
جمهوری اسلامی برا هر کسی حکومت نشد برا بعضی فرصت طلب ها نان و آب شد.
هموطن
Czech Republic
۱۳۹۱/۱۰/۲۵ ۰۱:۳۱
فرشید جان دمت گرم
حمدی
Czech Republic
۱۳۹۱/۱۰/۲۵ ۰۱:۳۷
فرشید منافی به دلیل حضور در گروههای منحرف عقیدتی_اخلاقی از ادامه فعالیت در صداوسیما منع می شود. این اتفاق پس از انتشار تصاویر فرشید منافی در یک گروه منحرف روی می دهد. در این تصاویر فرشید منافی در گردهمایی زیرزمینی گروه منحرف «TSM»مشاهده می شود، او با شال قرمز رنگ در میان دیگر افراد گروه به چشم می خورد، بر اساس قوانین و مقررات این گروه کسانی که شال قرمز دارند به اصطلاح نيمي از مراتب سلوك TSM را طی کرده و به درجه چهارم يا هوشياران! رسیده اند.
یک منحرف
Czech Republic
۱۳۹۱/۱۰/۲۵ ۰۱:۳۷
آقا فرشید آدرس این گروه منحرف رو به ما هم بدین بریم زن بگیریم
حسن زاده
Czech Republic
۱۳۹۱/۱۰/۲۶ ۰۱:۴۷
فرشید منافی همکار دائمی من در رادیو جوان بود. دقیقا یادم هست که در اولین برنامه مناسبتی شهادت امام حسن ع و همینطور اولین برنامه ی زنده ای که سردبیری کردم، فرشید را برای گویندگی انتخاب کردم.
ماجرا مربوط به سال ۸۲ است. غالباً گوینده ی برنامه ی مذهبی و انقلابی من فرشید بود چون صدای سنگینی داشت. حتی دقیقاً خاطرم هست که شبهای ایام البیض رجب خطبه های نهج البلاغه را می دادم او بخواند و همینطور یادم هست که یک روز میثم مطیعی را از دانشگاه بردم رادیو و در استودیو برای شهادت امام هادی ع روضه خواند وآن روز فرشید هم در استودیو بود. فرشید درآمد خوبی هم داشت. بخصوص از زمانیکه گوینده ی اختصاصی تیزرهای تبلیغاتی شرکت های بزرگی مثل ایرانسل شد و حتی از من هم دعوت کرد که برای کمک فکری به آنها بپیوندم!
اما فرشید فقط یک بازیگر بود. او نهج البلاغه می خواند، برای امام راحل شعر می خواند، علیه امریکا متن طنز می گفت و... .
و امروز اینگونه می گوید. از او انتظار بیشتری نیست. او نه آن وقت انقلابی بود و نه الان ضد انقلاب است. او هیچ وقت هیچ خصلتی نداشته است. فقط به درآمدش فکر می کرد و امروز حتی از دغدغه های انقلابی ما در داخل ابراز واهمه و تنفر میکند!
او اکنون گوینده ی رادیوی سرویس جاسوسی امریکاست. خب شاید آنجا بیشتر حقوق می دهند. البته نمیدانم به وطن فروشی می ارزد یا نه!
فرشید! لطفا اگر فردا قرار شد دوباره به من دری وری بگویی وسطش بگو چقدر می گیری شاید ما هم آمدیم."
فاطمه
۱۳۹۳/۰۳/۰۴ ۱۴:۰۵
با نظرت موافقم فرشید نه این وریه نه اون وری .مطمئنم.
سحر
United States
۱۳۹۳/۰۶/۱۰ ۱۵:۵۵
مث منه ن اینوری ن اونوری چون هردوطرف تندرو اند
عاطفه
۱۳۹۱/۱۱/۰۲ ۱۷:۱۱
حالا آخرش فروردین از کشور خارج شد یا خرداد!!از اینکه اینقدر با تعصب می نویسید و به جای یک نقد صحیح از برنامش حرف هایی می زنید که راست و دروغش معلوم نیست ازتون متنفرم(حالا اگر واقعا آزادی بیانی وجود داره نظرمو بذارید رو صفحه)
محمد
Czech Republic
۱۳۹۱/۱۱/۲۲ ۰۲:۳۴
بی غیرت بی رگ
حمیده
Czech Republic
۱۳۹۱/۱۲/۱۳ ۱۵:۰۸
مجری برنامه رادیو پس فردای در رادیوی وابسته به سازمان سیا – رادیو فردا – پیش از خروج از ایران در مراسم گروههای منحرف عقیدتی و اخلاقی شرکت می کرده است.
به گزارش البرز فرشید منافی که از مجریان پیشین رادیو در ایران بود به دلیل حضور در جمع همین گروهها از اجرای برنامه در صداوسیما کنار گذاشته شد. تصاویری که خبرنگار البرز به آنها دست یافته هم این موضوع را تایید می کند .در این تصاویر منافی در گردهمایی زیرزمینی گروه منحرف TSM در تهران دیده می شود. او با شال قرمز رنگ در میان دیگر افراد گروه به چشم می خورد و بر اساس قوانین و مقررات این گروه کسانی که شال قرمز دارند به اصطلاح نیمی از مراتب سلوک TSM را طی کرده و به درجه چهارم یا هوشیاران! رسیده اند.
tanha
Czech Republic
۱۳۹۱/۱۲/۱۳ ۱۵:۰۸
این بیچاره زمانی که تو ایران بود چار تار مو داشت. من تو ایران در یک مهمونی او رو دیده بودم الان چرا کچل شده است؟
Ghaem
۱۳۹۱/۱۲/۱۸ ۱۲:۴۸
سلام
خودتون خنده تون نمیگیره؟
چرا اینقد سیاه نمای؟خجالت بکشین
مردمانی در پوشش عدالت و راست گوی کثیف ترین دروغ ها را میگویند
شما ها همیشه مردم را در جهل و نادانی میخواهید غافل از این که زمانه عوض شده
haleh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۱/۱۸ ۰۸:۲۳
چرا قاطی می کنی؟
یه سری اطلاعاتی بود در مورد این یارو. تو چرا خون خودتو رو کثیف می کند. از لحن رکیکت معلوم نسبتی، علاقه ای، یزی به این یارو داری.
احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۱/۱۸ ۰۸:۲۴
خوب باشه.
چون تویی خنده م گرفت.
امیر
United States
۱۳۹۲/۰۲/۲۸ ۱۲:۱۵
دوستان، خانمی که بعضی قسمت های رادیو پس فردا رو اجرا می کنن اسمشون چیه؟
زهرا
۱۳۹۲/۰۵/۱۱ ۰۵:۳۰
اقا امير اسمش شرمينه
زهرا
۱۳۹۲/۰۵/۱۱ ۰۵:۳۲
إقا امير اسمش شرمين هست
۱۳۹۲/۰۳/۲۵ ۰۰:۱۴
برنامه اش واقعا جذاب و مشتی یه.....
داود
۱۳۹۲/۰۵/۲۹ ۲۳:۳۴
باز هم خبر خیانت بازهم کسی نمک این مملکت را خورد و نمکدان شکست برای کشورم ایران از جور این نامردان غمگینم
ahadafzali@yag.com
۱۳۹۲/۰۵/۱۶ ۱۶:۲۶
سلام من احدخان هستم از كابل پيام ميدم اينجا محصل هستم تمام خانواده من در ايران است يك پسر دارم بنام احسان الله سه ساله است ويك دخترم بنام غزاله پنج روز ميشه كه بدنيا امده من اين عيد خجشته را به مادر بزرگوارم پسر ودختر عزيزم و به برادرهام به نام عجب خان و آقا رسول وبه تمام مهاجرين افغاني كه در هرجاي گيتي هستند تبريك عرض مينمايم لطفا اين پيام من در راديو نشر نمائيد تشكر از راديوي آزادي
وحید
United States
۱۳۹۲/۰۷/۲۴ ۰۹:۳۰
جمع کنید بابا
آيدا 13 ساله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۴ ۱۶:۴۷
فرشيد دوستت داريمممممممممممممممممممممممممم
کیوان
۱۳۹۳/۰۳/۱۴ ۲۰:۴۳
فرشید دوست داریم
زیبا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۷ ۲۱:۲۴
آخه احمق دروغگو
اگه 4 سال درس خونده بود و درسشو تموم نکرده باشه حداقل فوق دیپلم داره
میخوای بگی بیسواده؟
ناشناس
۱۳۹۳/۱۱/۱۲ ۱۴:۰۶
بابا لیسانس
بابا دکتر
بابا استاد
بابا تو دیگه کی هستی :)
۱۳۹۴/۰۲/۰۸ ۲۱:۳۳
بسیار هم کارش عالی بود و هست ولی چون فراریش دادند رفت اونور. این چیزایی هم که شما نوشتین راه بهش از حسادت هست و همچنین سفارشی برای جمع کردن گندهای صداسیما